Připravujeme novou komunikační strategii Centra reprodukční medicíny
Chceme ženám poskytovat kvalitní zdravotnickou péči a přejeme si, aby se u nás cítily příjemně a bezpečně. Proto chápeme, že je důležité jim dát prostředí, které jim toto bude dávat. Podporujeme proto rozvoj zdravotníků, nakupujeme nové vybavení a v neposlední řadě se věnujeme marketingu a propagaci – protože pokud chceme ženám poskytovat kvalitní zdravotnickou péči, musíme jim také usnadnit cestu k této péči.
Nadační fond Proni
Nadační fond Proni byl zřízen koncem roku 2020 k podpoře rozvoje a propagace Gynekologicko-porodnické kliniky FN Brno a LF MU. Zatímco loni bylo hlavním projektem Fondu navržení a realizování nové komunikační strategie Centra porodní asistence (CPA) a obecně porodnická sekce naší kliniky, letos se do popředí dostalo Centrum reprodukční medicíny (Cermed).
Co se schovává pod „Cermedem“?
Cermed bude zahrnovat celý obor reprodukční medicíny včetně Centra asistované reprodukce (CAR). Jinými slovy se formálně dostane pod jednu značku to, co spolu vždycky souviselo: umělé oplodnění a prevence, diagnostika a léčba problémů s reprodukcí.
Cermed je Centrum reprodukční medicíny a je značkou komplexní péče o ženu na cestě k otěhotnění.
Pro Cermed teď ve spolupráci s agenturou B tým vyvíjíme novou komunikační strategii. To znamená, že pro tuto část kliniky připravujeme zbrusu nový brand – od názvu a loga, přes barvy a ikony až po webové stránky, způsob komunikace a strategii obecně.
A proč potřebujeme novou komunikační strategii?
Protože chceme, aby byla pro naše pacientky a klientky ta cesta k vytouženému děťátku co nejpřímější, nejbezpečnější a nejpříjemnější. Chceme, aby nás klientky mohly snadno najít a dokázaly se zorientovat v tom, co nabízíme. Aby se k nim přistupovalo komplexně a holisticky, protože problémy s otěhotněním mají často přesahy do obecné gynekologie, onkogynekologie, urogynekologie, fyzioterapie, psychoterapie a dalších odvětví. Aby věděly, že se o ně po všech těchto stránkách postaráme a že se nám v tento často citlivý okamžik života mohou bez obav svěřit. V neposlední řadě taky chceme, aby příběh nekončil úspěšným IVF jako jakýmsi pomyslným splněným úkolem, ale abychom vnímali ženu jako celistvý příběh a pečovali o ni před otěhotněním, během těhotenství a taky během porodu. Zkrátka se o ni chceme postarat komplexně.
Chceme ženám pomoct v orientaci a s pokorou a úctou je dovést až k vytouženému děťátku.
Kde jsme teď?
Naše práce na komunikační strategii Cermedu se dostává do hlavní fáze a s tou také souvisí pořizování hlavních image fotografií, které budou umístěny na web a další grafické materiály. K tomuto účelu jsme se minulou sobotu sešli v agentuře B tým a s naším skvělým fotografem Taka Tuka fotografie nafotili.
Fotografie našim klientkám a pacientkám přiblíží rozsah péče a zázemí naší kliniky.
Fotografie budou představovat zázemí, péči a profesionální erudici, kterou Cermed představuje. Proto se na nich objevují jednotliví lékaři a další zdravotníci z naší kliniky ve scénách, které znázorňují jejich práci a jednotlivé aspekty léčby. Kromě našich zdravotníků patří velké díky také našim modelům – Haně T. a Janovi M.
Oficiální spuštění nového webu a komunikační strategie Cermed plánujeme na 23. září a už se na ně moc těšíme. Zatím se můžete podívat na pár fotek ze zákulisí focení.
Všem, kteří se na tom podíleli, moc děkujeme!